
Επιλογής
Επιλογής
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
Διαλέξεις | 3 |
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Ειδικότητας (Υποχρεωτικά Επιλογής) |
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ | ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ |
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | Ελληνική |
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | Όχι |
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα αποκτήσουν: ΓΝΩΣΕΙΣ: γνωρίζουν τις σύγχρονες διατροφικές απόψεις περιγράφουν τις έννοιες των καινοτόμων, λειτουργικών τροφίμων, βιολογικών τροφίμων και γενετικά τροποποιημένων τροφίμων γνωρίζουν τις νέες τεχνολογίες που ενσωματώνονται στην παραγωγή των νέων προϊόντων ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ: κατανοούν τους παράγοντες που επιβάλλουν τον σχεδιασμό νέων προϊόντων τροφίμων εξηγούν την στρατηγική ανάπτυξης μέσα από προγράμματα R&D κατανοούν τις βασικές αρχές σχετικά με την έρευνα και την ανάπτυξη νέων τροφίμων ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ: συσχετίζουν τις σύγχρονες διατροφικές απόψεις με τον σχεδιασμό νέων προϊόντων αναλύουν τις τάσεις της βιομηχανίας τροφίμων για την ανάπτυξη νέων προϊόντων εφαρμόζουν στρατηγικές και διαδικασίες ανάπτυξης νέων τροφίμων |
Γενικές Ικανότητες |
Ο φοιτητής έχοντας ολοκληρώσει το συγκεκριμένο μάθημα θα έχει περεταίρω αναπτύξει τις ακόλουθες γενικές ικανότητες: Λήψη αποφάσεων Αυτόνομη εργασία Ομαδική εργασία Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον Παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών |
Θεωρητική προσέγγιση των κατηγοριών την τροφίμων: Καινοτόμα τρόφιμα Λειτουργικά Τρόφιμα Βιολογικά τρόφιμα Γενετικά Τροποποιημένα Τρόφιμα Η έννοια του προϊόντος η δημιουργία και τα στάδια του Τι υπαγορεύει την ανάπτυξη νέων προϊόντων Στρατηγική ανάπτυξης μέσα από προγράμματα R&D Νέες τεχνολογίες που ενσωματώνονται στην παραγωγή των νέων προϊόντων Σχετική Νομοθεσία |
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ | Στην αίθουσα διδασκαλίας | ||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Χρήση Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Χρήση Οπτικοακουστικού υλικού και πολυμεσικών εφαρμογών Ενημέρωση και βοηθητικό εκπαιδευτικό υλικό μέσω e-mail |
||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
|
||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
Γλώσσα Αξιολόγησης: Ελληνική και αγγλική για φοιτητές Erasmus. Γραπτή τελική εξέταση (80%) που περιλαμβάνει: Ερωτήσεις θεωρητικού περιεχομένου, ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και ερωτήσεις κρίσεως Επίλυση υπολογιστικών προβλημάτων Σύντομη γραπτή ενδιάμεση εξέταση-test (20%) που γίνεται στο τέλος των παραδόσεων και περιλαμβάνει: Επίλυση υπολογιστικών προβλημάτων εφαρμογής και απάντηση ερωτήσεων κρίσης (γίνεται τουλάχιστον τρεις φορές ανά εξάμηνο και μετά από την ολοκλήρωση της παράδοσης μιας θεματικής ενότητας του μαθήματος |
Gordon W. Fuller ,2007 New Food Product Development: From Concept to Marketplace, Third Edition CRC Press Hennessy, D.A. (2004). Product development, cost seasonality, region marginalization, and a more demanding consumer. Center for Agricultural and Rural Development, Iowa State University (www.card.iastate.edu). Working paper 04-WP-378. Ray Winger and Gavin Wall 2006. Food product innovation A background paper. FAO Σφλώμος Κωνσταντίνος, Βαρζάκας Θεόδωρος (2017). Έρευνα & Ανάπτυξη νέων προϊόντων & Επιχειρηματικών Σχεδίων Έκδοση: 1η |