
Επιλογής
Επιλογής
Εντεταλμένος διδάσκων
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
Διαλέξεις | 3 |
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Ειδικού Υποβάθρου (Υποχρεωτικό) |
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: | ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ |
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | Ελληνική |
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | Όχι |
Μαθησιακά Αποτελέσματα | |
|
|
Γενικές Ικανότητες | |
Ο φοιτητής έχοντας ολοκληρώσει το συγκεκριμένο μάθημα θα έχει περεταίρω αναπτύξει τις ακόλουθες γενικές ικανότητες: Αυτόνομη εργασία Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης |
Περιγραφή: Εκμάθηση και χρήση των εργαλείων του marketing. Θεωρίες, στρατηγική και δεξιότητες επικοινωνίας σε μια ολοκληρωμένη αγορά. Διανομές, προώθηση, τιμές, διαχείριση στην αγορά και βιομηχανία τροφίμων Η φύση του Marketing Διαδικασία διαχείρισης του Marketing Συστήματα πληροφοριών αγοράς και έρευνα αγοράς Το Περιβάλλον του Marketing Marketing στην βιομηχανία Τροφίμων Κατανόηση προϊόντος (productmix) Τιμολόγηση Διανομή και Τοποθεσία Κατανόηση διαφήμισης (promotionalmix) Αγοραστική συμπεριφορά Καταμερισμός, στόχοι και θέσεις Λιανική πώληση και διανομή Στρατηγική του Marketing Μέθοδοι και σχεδιασμός του Marketing Εστίαση επί της στρατηγικής του Marketing Κύκλος ζωής του Προϊόντος και νέα προϊόντα Εμπορικό σήμα και συσκευασία. SWOT Analysis |
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ | Πρόσωπο με πρόσωπο σε αμφιθέατρο. | ||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | Χρήση σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας με ηλεκτρονικά μέσα. | ||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
|
||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
Η γλώσσα αξιολόγησης είναι η ελληνική. Το μάθημα εξετάζεται με γραπτή δοκιμασία η οποία περιέχει συνδυασμό ερωτήσεων ανάπτυξης και επίλυσης ασκήσεων-προβλημάτων. Στο συνολικό βαθμό αξιολόγησης του μαθήματος συμμετέχει κατά 100% ο βαθμός αξιολόγησης της γραπτής δοκιμασίας. |
Boone, Louis E., and David L. Kurtz. (2014). Contemporary Marketing. Cengage Learning. Edirisinghe, J. C. (2016). Agricultural and Food Marketing: Theory with Applications. S. Godage and Brothers (pvt) Ltd. Fahy John, Jobber David (2014). Αρχές μάρκετινγκ. ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΕ. Kotabe, M.M. and Helsen, K. (2014). International Marketing, 6th Edition International Student Version. Wiley. Philippe Aurier, Lucier Sirieix (2010). Marketing Αγροτικών Προϊόντων. Εκδόσεις ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ. |